Wednesday 22 October 2008

Perlu ke aku ade sepasang wedges?

my 1st entry at last..
sebelum ni asik cbuk explore pemikiran dan pandangan org len melalui blog si yaya
tibe2 aku rase agak dewasa kerna sudah punye blog sendiri.. antara medium yang paling selesa and plg kewl untuk hasilkan philosophy sendiri.. agak depresi ngan setiap pandangan sendiri yang acap kali org sekeliling mengecop dgn title "pndangan kanak2 riang n heartless serta cukup lempong"..
pda mulenye aku agak terpikir, perlu ke punye blog sendiri? bknlah suatu perkara necessary..mcm title aku kat atas..perlu ke ade sepsang wedges.. aku perlu ade spsang wedges untuk aku nmpak canteq! hehehe
n mungkin aku juge perlu mnjd blogger untuk aku mule blajar untuk jd dewase mungkin..

selamat datang rutin baru!!

3 Comments:

Blogger mr. hafis said...

selamat menggarap idea..



chow..

26 October 2008 at 10:59  
Blogger FlipFlop said...

Masta~

yar..blog anda antare yang sy maksudkan..
time kaseh kpda yaya

27 October 2008 at 11:56  
Blogger yaya said...

ji..
silakan berblog dgn idea2 sengal ko..jgn malu jgn segan..ahahhah..

p/s: hilangkan lah word verification tuh..menyushkn..

29 October 2008 at 21:46  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home