Wednesday 22 October 2008

"Ikat tali kasut ko.." ello! aku mmg da ikat!

Mood: berang
Mp3 : Cikgu, i hate my homework (Apple Juice)

aku berang btol..
ari ni due date nak submit assgmnt.. actually bhgn aku n 2 org lg teman terhebat da siapkan since last week g.. juz lagi stu soklan jer x siap coz ritu leader aku kate hold soklan tu coz die x siapkan lg soklan yang perl di rujuk untuk siapkan soklan kitorg tu..(korg paham? ade bape byk soklan da..)
dengan macm P**(seekor bntg yang bewarne pink) nye leader aku tu mara2 sbb x siapakan soklan tu lag..
ellooo!! ko yang x email lg jawapan yag b4 tu, camne kitrg nak siapkan next question tu..byk kali da aku n teman2 terhebat aku mention kat ko kan ?? email2..
bley lak sound aku n mbr2 terhebat aku tu "email kerja korg b4 kul 12, kalu x aku xkan masukkan name korg..aku bkn nak berlaku kejam tp nak ajar korg camne nak jd org yang bertanggung jwb..""
arghh!!!!!!! die nak ajar aku?? die ptot duk dpn cermin n pndg muke die yang botak n mnjengkelkan masayarakat setempat tu..
nak ajar aku bertanggungjwb??
tgk diri ko dulu..

lagi satu..
untuk KO.. jgn wat projek nag awek ko kat dewan kuliah lg.. aku xnak fakulti tersayang aku kene sambar petir..
huh!!
hampeh..

3 Comments:

Blogger Edda said...

wei!! mcm tau je makhluk yang berkepala BOTAK tu.... memang tak patut dier buat kat ko mcm tu.... nnt aku g marah dier ye... jgn bengang2 dah... hehehe

28 October 2008 at 20:30  
Blogger FlipFlop said...

shhuuuiii!!!
jgn kecoh2 ngan statement kat bawah tau..
kang x pasal2 ade yang kene kawen awal..

28 October 2008 at 23:42  
Blogger @)--IMRAN-ASMA-- said...

saber!!!
botak2 pun seksi!!!
nnt ko jatuh hati pdnya...hahahaha

10 November 2008 at 01:09  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home