Monday 27 October 2008

Kau Buat Aku Tersenyum~

Tatkala aku mnulis entry ni, aku bru jer bgn tido..tergerak ati nak tulis entry kali ni ialah sbb bgn je pagi2 aku teringat kat die..aku xtau lah nak described camne..aku ni cam nak ngis ke, cube berlagak lempong ker atau juz nak buang jauh2..
Kadang2 aku terpikir..adekah aku mmg x desrve untuk dpt yang seperti di pinta naluri pmpn kecik yang mau di manje2 n di beri perhatian. Walau secara zahirnye aku agak terkenal ngan title “si lempong tegar” tp jauh di sudut ati, aku masih seorg pmpn yang mmg x leh blah dgn love life nye.. care terbaik lpaskan sume perasaan yang bercampur baur itu ialah dgn mnangis dibawah selimut serta bercakap dgn mbr2 secara puyeng sbb bile emosi x stabil, aku slalu jer akan lari tajuk bile berdiskusi..ahakz..
Mbr aku sure akan perasan menda tu..

Mungkin aku punye love life x sehebat org lain.. tp aku punye shabat2 yang x penah tinggalkan aku di belakang mereka.. mahupun buat2 x nmpak aku.. itu buat aku masih bley tersenyum.. mungkin kisah chenta yang di dambakan telah DIA tukarkan dengan persekitaran shabat2 yang hebat..siapa kita untuk memiliki kedua2 nye..

Shabat2 aku slalu jer dtg bile aku perlukan tanpe aku pinta.. datang hulur bahu diorng..
Aku boleh berbangge ngan itu r.. org lain mungkin akan berbangga ngan masyarakat sekitar tentang berapa byk kad kredit yang diorg ade, berapa helai baju berjenama yang tersangkut tapi wardrobe n berapa pasang wedges dlm rak kasut diorg tp aku dengan gah nye berbangge ngan shbt2 yang aku ade skang.. aku ade kawan yang boleh aku sentuh n bercakap, n aku punye shbt yang aku hanye mmpu dgr sore die, n aku punye shabt yang aku hanye mmpu mbce tulisan die kat skrin kupirina(my loppy)..

Cube korng pandang kat sebelah korang, ade x kwn2 korng yang masih sudi duk sebelah korang? Masih sudi kongsi glas yang same? Masih sudi dengar cite korg yang da nak masuk 5 kali ulangannye? masih sudi pinjamkan bahu diorg untuk korng n korbankan tshirt diorang untuk bsah dek air mate korg? Kalu ade, peluk r diorg..jgn kisah ngan ape komplimen diorg.. yang pasti, selagi ade diorng, sume yang datang, bkn lagi masalah..cume norma normal seharian..

Hari2 hari kawan..

XoXo

1 Comments:

Blogger AIZAT ARIFFIN ZAINAL said...

beruntunglah KAMU. ade kawan menangis dan gembira. :) nak pinjam kawan boleh?

wakakakak..

8 November 2008 at 17:03  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home