Tuesday 29 September 2009

Selamat datang Chenta Baru~

salam~
hujan turun agak lebat di bumi sintok..
dan sperti biasa Kachi Highland akan berkabus~
Sumpah~ saya suka scene yang sebegini..
saya melewati blog Incik Aizat yang masih tiada perkembangan terkini tu dan saya terjumpe pengomel baru di blog beliau..

bagi mereka yang sukakan gaya penulisan sedikit "Berita Tv3"..
silalah lewati blog beliau..
Saya suke gaya penulisan beliau..
saya harap beliau bukan lelaki~

Klik disini jika nafsu kita sama~

Labels:

4 Comments:

Blogger cindir-rela said...

tertarik dengan tajuk entry tapi bila isi ade incik aizat, saye confuse....

29 September 2009 at 22:49  
Blogger FlipFlop said...

haha..mengapa?

30 September 2009 at 22:21  
Blogger cindir-rela said...

tah..terus tak paham isi kandungan...hehe

1 October 2009 at 09:15  
Blogger FlipFlop said...

cindir-rela~

saya jumpe blogger ini dr blog incik aizat..

1 October 2009 at 22:42  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home