Wednesday 24 December 2008

hiburan aku hilang~

da ampir 2 bln aku x update bloggie aku nie..
agak terkejut jugak sbb ma fav blogger da tutup blog die..

alar..
ermmmm...
aku agak suke mmbace blog beliau kerana beliau punye perwatakan yang agak pelik tp motif perbuatan beliau agak common..
care beliau menonjolkan diri beliau sgt berjaya..
topik2 yang di utarakan belaiu mmbuka minda aku..
aku bukak blog ni pon ntuk memudahkan aku merisik blog beliau..
x sume idea2 beliau itu aku boley terima..
yup.. most of his writing ade je yang aku nak bidas..
tp die slalu wat aku berfikir..
aku n my bff lar..
kitorg slalu bincangkan hasil pena beliau..
satu menda yang aku sgt nmpak, beliau cube terima pndpt org lain tp masa yang same, beliau sentiasa yakin ngna idea beliau itu sendiri..
adekah aku cube bermulut manis?
oklar..
sebenarnye aku agak perasan yang die pantang di bidas..
die akan slalu tegakkan idea2 die..
kdg2 aku rse idea beliau agak unlogika..
perkara paling besar yang aku belajar dari blog beliau..
"setiap org ade pndapat masing2, ade buah fikiran masing2.. kita tiada hak untuk menidakkan mereka yang punye alasan masing2.."
beliau wat aku lbh terbuka kerna aku xmau jd sperti beliau...
tp aku suke idea beliau..
die genius mncambahkan konfrantasi..
tp skarang die da xde..
bgitu juga link2 blog yang menarik dr blog beliau..

ermm...
nape ko tamatkan terlalu awal?

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

saya di sebelah anda. saya ada tinggalkan email untuk sesiapa berhubung dan mungkin anda tidak perasan atau sempat melihat.

frankhafis [at] gmail [dot] com

email saya dan saya balaskan dengan alamat blog saya yang baru.

masta was no longer around.

terima kasih.

25 December 2008 at 12:14  
Anonymous Anonymous said...

saya di sebelah anda. saya ada tinggalkan email untuk sesiapa berhubung dan mungkin anda tidak perasan atau sempat melihat.

frankhafis [at] gmail [dot] com

email saya dan saya balaskan dengan alamat blog saya yang baru.

masta was no longer around.

terima kasih.

25 December 2008 at 12:20  
Blogger yaya said...

owh..de blog br??
ingtkan hilang ke mana..
xckp ape2 pun..

26 December 2008 at 07:22  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home