Tuesday 29 September 2009

Bile Otomen Pulang Semula Ke Pengkalan~



"Rabu
1440"
Jari mendail number ni..
"The number have you call is currently not avalaible.Please try later." tutt..tutt..
Erghh~
Masih berteleku di meja study..
"Asal cepat sangat?"
Berdengus kecil..
Pintu bilik di ketuk makhluk..
Tookkk...tokk..
Mata beralih arah ke daun pintu..
Hanye memandang tanpe sikit pun usaha untuk bangun dari kerusi..
Pintu di kuak sedikit..
"ko asal ni?"
Aku senyum..
"Rileks lar.."
Aku diam..
"Aku gi klas dulu eh? Malam kang aku teman ko tido lagi"
Pintu di tutup perlahan..
Berjalan ke arah katil..
Tangan sibuk menarik blanket merah..
Tekapkan muke pada blanket tu..
Dan..
(T_T)
*******************************************************
Im just sticking here and none bored waiting
and please
Take a very gud care of yourself there

Labels:

4 Comments:

Blogger Picfave Studio said...

wuwuwuwu~~..cinte antara benua nih~..hehe

semangat gg!. klu perlukan teman berborak, just give me a call..haha

29 September 2009 at 22:33  
Blogger cindir-rela said...

tiada cara lain selain call??

29 September 2009 at 22:43  
Anonymous Anonymous said...

gg.

br la ak sorg je jiwe kacao.
ko semangat k.

buzz ak klo ko nk borak2.
ak mampu bwat ko gelak.
padahal ak xrse lawak pun.
jgn risau k.

;D

29 September 2009 at 23:16  
Blogger FlipFlop said...

paan~
sure2..tp ko kalu aku kol mcm pelik je skang..asal? jiwa kaco gak?
sore ckp ngan aku gile sopan~

cindir-rela~
ade..ym.. tp saya kene turun on9 pukul 12.30 mlm keatas..so, if tomorow ive got classes..xleh lar~

mint~
hahaha! komen ko yang gini pon da wat aku gelak lar~

30 September 2009 at 21:55  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home