Wednesday 24 December 2008

No 7 terangkan segalenyer?

aku di tag yaya..
aku xtau ape motif beliau tu yang selalu jer wat aku akur jer ngan die..
aku jage ati die sbb die kuat nangis..

7 fakta asas tentang guwe:

1. aku seorang yang suke ketawe, even mende tu xde r klaka sgt..ketawe itu terapi
2. aku suke ngis bawah selimut
3. suke ikat rambut
4.aku x kisah notes aku, collection muvie2 aku ilang kat dlm hardisk ni, tp please..jgn lelagu aku ilang
5.aku repeat paper programming 2 kali
6.suke pakai slipar..aku rase slipar tu sexy
7.suke tgk kasut org, bg aku personaliti or kekaguman aku terhdp seseorg itu pd kasutnye

7 perkara plg takut kat dunia :

1. my family mbr sakit teruk
2.jerawat membiak secara berleluase
3. perasaan sedey yang melampau akibat kesan di tinggalkan
4.gado ngn BFFs
5. kene mara sorng2 dpn org ramai
6.ma collection lelagu ilang
7.duwet xde

7 lagu yang berkumandang di bhgn cecuping ini:

1.bunkface - situasi
2. suede - beautiful ones
3.matematik-2tolak1
4.melastik bintang -andrenalin
5.bittersweet - in bloom
6.duta - cinta ku terakhir
7.lucy in the loo - selamat tinggal

7 pepatah yang sering di suarakan:

1. ah!!
2.cemas jer
3.sengal gile
4.pegi lar mampos
5.xleh blah..
6.suda la ko~
7. puyeng aku lar

7 perkara yang gile bernilai untuk aku:

1.mak kasi balik umah lewat ckit sbelom kul 10
2.dpt keje bagos
3.dapat wat satu peruubahan untuk aku sndiri, n persekitaran aku
4. dapat lulus java dgn cemerlang
5.aku pergi dulu sblom org2 yang aku syang
6. ade familiy n anak2 yang bahagia..(aku nak baby~)
7.bercuti ngn mbr2 bersame sejumlah wang yang gile byk!!

Labels:

4 Comments:

Blogger yaya said...

mne de AKU kuat nangis..ko nih tipu ar..(amik bantal terus tutup mke)

24 December 2008 at 23:05  
Blogger FlipFlop said...

aku cume ckp benar~~

cendawan kelememeh~~

25 December 2008 at 09:22  
Blogger cindir-rela said...

hei,tebiat..upps, tabiat kite same..suke tengok kasut org..haha..cam best kan??

29 December 2008 at 10:52  
Blogger FlipFlop said...

yar..
its represent the owner..

14 January 2009 at 22:56  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home