Sunday 28 December 2008

adekah anda cukup lurus?

aku sedang berteleku di hadapan peti TV itu…
berteleku yang aku maksudkan adelah hanye mmndang skrin peti TV itu..
sedang aku berteleku, sekali terpampang r wajah seorang pemuda yang agak geren bangat..hahaha
aku tersenyum gatal seorang diri..
”ah..sure gay ni..” persepsi awal tu telah matikan lamunan gatal aku td..
Sebenarnye itulah persepsi yang acapkali wujud bile aku terpandangkan wajah mamat2 yang agak kejambuan..
Antare faktor2 terbesar yang mmpengaruhi persepsi aku tu adelah kerane majoriti mamat jambu atau ensem yang aku ketemu, mesti gay..
Aku nak start cite camnilar.. cik dabi ade mmperkenalkan aku kpd mbr pejabat beliau mase aku melawati beliau di south city lake itu..
Orangnye tinggi, putih,lip,,dem! Merah~
Aku gelarkan beliau mr.W..
Wajah beliau mmg jambu air r..seyes aku x tpu.. agak tergoda juga..wlaupun bgitu..aku telan air liur shj kerna aku yang sudah berpunya ini memilih jalan untuk lbh setia..haha~~
Kami bertukar no n adelah sekeping due aku dapat sms dari beliau..

Genap 4 bulan dari tarikh aku bertemu dgn beliau itu, aku mndpat pggilan dari acik dengan nada sore yang agak cemas2 ayam itu..

Acik: G, ko tido eh??
Aku : x ah..tgh men wedding dash..
Ack : acik ader mende nak gtau ni..
Aku : ape?
Acik : acik baru dapat tau mr.W main bontot!
Aku : huh? X paham..(aku mmg lepu ckit)
Acik : adoi ko ni..die gay lar pandai..
Aku : huh!!!!! Tipu!!!! Mane acik tau??
Acik : ade luv bite kat tengkok die.. acik tanye r die..sape buat ni..n akhirnye die reveal
Kat acik pasal sexuality die..

Ohh tidak..tumpas seorg lagi kaum adam yang jd dambaan kaum hawa di tangan setan2 jahanam tu..
Aku ralat tol ngn mende ni lar.. bile yang hensem2 musti rusak jer..kalu nak jmpe yang btol2 straight..kene selak2 r baru jumpe..
Ape yang diorg pk eh??
Ape yang best men bontot ni??
Da r nabi x ngaku umat..
Tu satu..
Yang besar persoalan nye di sini, puas ati ke??
Da r kaum adam da tinggal skit..pastu, yang tinggal pon da r kureng2 jer..tp bajet player abis..
Sure yang mmbace entry ni cakap aku RUPELISTIK
Mmg pon aku rupelistik..
Tu kan antre 4 perkara yang di ambil kira dalam memilih calon suami...hehehehe~~

4 Comments:

Blogger yaya said...

ji..
nk cr yg straight nk selak celah mne eh??aku sdg mencari lelaki sejati..sbb aku xmo jd lesbian..huu~

29 December 2008 at 02:45  
Blogger FlipFlop said...

ko selak kat jendela2 masjid r..
tu baru jalan yang benar~

29 December 2008 at 04:46  
Blogger yaya said...

tp the problem is xramai pemuda yg ingin ke masjid..selak kt jendela masjid tp xde org watpe?..tgk2 tok imam je yg ade..cmne??xkn nk ngorat tok imam..hee~
kalo mde xpe lerrrrrrr....huUu...

29 December 2008 at 23:48  
Blogger @)--IMRAN-ASMA-- said...

woi2...

korang takleh putus asa...cari je yg bdn gemuk2x...korang suh dia excercise hari2....

hehehe~~~

22 July 2009 at 22:48  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home