Thursday 1 October 2009

R.I.P~


salam~


Anda~

Tahukah anda meninggalkan saya secara tibe2?

anda tahu x saya mmg x plan pun hidup tanpe anda?

anda tau ape yang buat saya bersemangat hari2 saya?

sbb anda tau x?

bile saya penat balik kelas atau rindu rusman, sy terhegeh2 cari anda..

Saya mula kenal anda mase saya darjah 5..kire chenta pndg pertama..along yang kenalkan kita kan?

ingat x?

Saya sanggup buat ape jer supaya dalam folow up karya anda..

Anda pergi tibe2..

Sampai belum sempat himawari pandai berjalan..

Belum sempat Sinchan masuk skolah rendah..

dan saya masih xdapat lagi tgk muke suami makcik sebelah~

Loan rumah Nohara pun x abis lagi..

Adekah bandar saitama xkan wujud lagi?

Pasaraya Action pulak?

ape ni??

Jangan mulekan kalu anda rase anda x mampu abiskan~

Tolong lar~ anda sgt buat saya sedey~

Karya anda satu2nye hiburan saya yang paling tahap sekali..

anda tau x?!

sedar x?!

Saya Sangat2 Ketandusan Idea untuk Cari Hiburan Lain~





Labels:

2 Comments:

Blogger AIZAT ARIFFIN ZAINAL said...

macam tergantung je entri ni.. takpe.

tambahan:

yoshito usui. penulis crayon shin-chan dijumpai mati di gunung arafune.

sumber: wiki'laapelagi'pedia..

1 October 2009 at 09:35  
Blogger FlipFlop said...

Incik Aizat~

yar~ mmg shj dibiarkan gantung x bertali untuk dibiarkan yang lain memberi pghabisan nye..

1 October 2009 at 22:41  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home