Sunday 4 October 2009

Drama pagi-ahad-tapi-ade-kelas~

Salam~ entry kali ni sila dalam mood macam tgk Gerak khas~

"Jiji..bangun~ xde air r"
"ermm.."
"ko ni xnak pgi kelas ker? xnak bgn cari air?"
"aku tgh ikhtiar r ni~"
"Ikhtiar otak ko! selimut pun x tarik lagi.."
"aish~ dimane2 ade replika mak~"
"jom gi toilet area bilik jum"
"yer~" <--masih mamai ok..
"mnyesal aku bgn awal tadi x mandi trus..tadi ade jer air"

############################################

di toilet area bilik jum

"eh..aku rase baldi penuh air ni baldi jum.."
"haah.."
"amik ckit r die punye..ko msg die..die da pg klas"
"eh~ mau mngamuk minah tu..xpe..aku msg minx kebenaran kononnye"

tittt..titt
'jum..ade sebaldi air ko di bilik air ko..adakah wajar jika aku n cha minx kebenaran untuk gunekan ia dahulu untuk berwangi kekelas?"

(ringtone InBloom-Bittersweet)
'Wahai dayang2 sekelian patik dengan berat hati mmbenarkan kalian mnggunakannya..p/s:jgn jd macam si gomok"

"ok cha~ separuh2"



sekarang baru aku sedar..
"bangun ank dara!! mandi!!"
"alar mak~ baru kul 8"

bangun pagi2 mmg slalu dapat mandi kan?

Footer: time kasih apple blossom,body shop n Cool water summer davidoff kerana bkerja keras berkolaborasi arini~

Labels:

1 Comments:

Blogger cindir-rela said...

lamenyer tak update!!!!

31 October 2009 at 04:46  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home